poniedziałek, 13 grudnia 2021

Efektywność szkoleń biznesowych i sprzedażowych

Nie ujmuje nic a nic innego w tym, że kolejne firmy prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze a to, co nowoczesne, jest najodpowiedniejsze - czasami najbardziej skuteczne okazują się stare, sprawdzone metody szkoleń.

Istnieje kilka kryteriów, które pozwalają stwierdzić, czy dane szkolenie biznesowe będzie skuteczne, czy jednak lepiej poszukać czegoś innego. Warto dowiedzieć się, czym dużo jest się kierować podczas wyboru szkolenia - pozwoli to dokonać przemyślanego, rozsądnego wyboru i dobrze zainwestować swoje pieniądze

Czas trwania szkolenia - czyli "dłużej" nie znaczy "lepiej"

Wielu osobom wydaje się, że jeśli szkolenie będzie trwało dłużej, to jego uczestnicy zdobędą znacznie więcej niezbędnej wiedzy również wiedzy na temat sprzedaży. Wbrew pozorom - bardzo często sytuacja jest wręcz odwrotna. Jednodniowe lub dwudniowe szkolenia pozwalają kierowcy na przekazanie całej niezbędnej wiedzy, a uczestnicy nie zdążą przez ten czas znudzić się szkoleniami także wykładami oraz podchodzą do nich z dużym entuzjazmem. Często bardzo lepsze rezultaty przynosi szkolenie krótkie, lecz konkretne oraz pozbawione "lania wody", niż dłuższe szkolenie, po którym uczestnicy będą stanowili problem z oddzieleniem faktycznie istotnych informacji z tych, które mogliby spokojnie pominąć.


Zobacz więcej: https://www.konferencjenaukowe.edu.pl/


Jak stosować informacje zdobyte na szkoleniu w praktyce?

Dobre szkolenie sprzedażowe powinno jasno i konkretnie wskazać uczestnikom sposoby na wykorzystywanie zdobytej wiedzy w praktyce. Innymi słowy - takie szkolenie nie powinno kończyć się na sali wykładowej, lecz trwać dalej podczas pracy uczestników szkolenia. Przykładem takiego działania mogą być zadania dawane uczestnikom szkoleń - dzięki nim są oni niejako "zmuszani" do wykorzystywania swojej wiedzy w praktyce, a po pewnym terminie dobre działanie staje się dla nich nawykiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Efektywność szkoleń biznesowych i sprzedażowych

Nie ujmuje nic a nic innego w tym, że kolejne firmy prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze a to, co now...